vineri, 15 aprilie 2011

Zi de shopping:)

Azi am dat o tură prin magazine să văd ce au bun şi plăcut ochiului...Însă prima data am fost la machiat la Debenhams, fetele au fost fff drăguţe, după care o tură de Top Shop...Zara şi Stradivarius, unde apropo la ultimul n-au mai fost aşa drăguţe că nu m-au lăsat să fac poze:))...no scccc că le-am spus. Am văzut că au lucruri frumoase, mai ales la Stradivarius e plin de chestii din dantelă şi macrame. La Zara mi-au plăcut că sunt colorate şi materiale bune, iar la Top Shop îmi plac mai mult bijuteriile. Azi a fost foarte cald aici..între 27-28 grade, aşa că vă trimit nişte căldurică şi vouă...

  Ţinuta zilei
Cămaşă Stradivarius
Pantaloni Stradivarius
Pantofi Carrefour
Cercei hand made Italia
Eşarfă Marks & Spencer





şi urmează una tare de tot, trebuia să o postez, mi se pare o capodoperă


ahahahahha...am avut dreptate, nu???

 la Debenhams era ceva cu noile rujuri de la Dior, le-am testat şi eu..

se vede?:)))
la drum din nou...
Top Shop
Zara
dar până la urmă mi-am făcut curaj şi am rugat o tanti să-mi facă poză:)
abia m-am cocoţat pe platformele astea...

de la astea

din nou la picior..
şi m-am oprit la un restaurant Libanez unde cică au o Limenadă(ca e din Lime) fff gustosă



Clar că n-am plecat cu mâna goală de la shopping...

Mi-am luat nişte pantaloni scurţi, nişte cerceluşi  şi şosetuţe să le port la rochiţe...o să fac poze clar...

Un sfârşit de săptămână colorat vă doresc..
Cu drag,Corina!




3 comentarii:

  1. De la Stradivarius cumpar cand sunt in Romania si ma duc la mall. Aici nu este. Insa imi place firma.
    Am vazut ca se poarta platformele, eu am 1,74 asa ca aleg talpa mai joasa. Apelez adesea si la tocuri ....abia astept sa vad ce e nou la Benvenutti si Bata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pantalonii scurti sunt tare draguuuti :X

    http://annacoman.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Multu Anna sunt de la No-l-ita:)nice blog

    RăspundețiȘtergere