sâmbătă, 9 aprilie 2011

Russian Girl!

Cum e în weekend?

Eu aseara am fost la o expoziţie de fotografii in Limassol, asta deoarece v-am promis că voi scrie şi despre Cipru. Pentru început aş vrea să vă spun că sunt foarte mulţi ruşi care locuiesc aici. Şi fotografa de aseară era
din Letonia dar locuia în Rusia, Sankt Petersburg. Se numeşte Julia Iwo aveţi aici link-ul pentru mai multe detalii http://www.cyprusevents.net/events/julia-iwo-photography-exhibition-2011/.
Era o tipă super simpatică, glumăreaţă !Sooofashionable! mi-au plăcut ffff mult pozele, preferata mea costa 500 euro, aşa că m-am mulţumit doar să am o copie:)). Ce ziceţi??


iar aici varianta mea


eu şi Julia


lume adunată


alte fotografii



Şi bineînţeles să nu uităm cine este de fapt Starul serii şi ce ţinută şi-a ales :))



Cercei cireşe
Jerseu Blanco
Rochiţă Free-Quent
Curea Maria
Ciorapi Marks & Spencer
Pantofi Stradivarius
Geantă Top Shop


Vă doresc un sfârşit de saptămână BETONnnn!!!
Pupici

7 comentarii:

  1. Deci- sunt minunate pozele , imi place si felul in care relatezi :) Initial am crezut ca tipa cu buze groase e Angelina.....but is not....?Si pantofi....hmmmm, oare cat au costat? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din ce in ce mai bine. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hola Hapi:))nu e Angelina,poate doar buzele sunt ale ei:)iar pantofii i-am gasit la reducere 10 euro.Cand vad Sale deja stiu ca acolo e locul meu:))
    @Salutare Anonim...stii cum e step by step:))

    RăspundețiȘtergere
  4. 10 euro, Mein Got, trebuie sa vin la shopping in Grecia. Eu ce gasesc sub 30 de euro -ori ma "rod" ori ma strang, ori nu au numarul meu.....
    Mai nou cumpar de la Goertz si acolo, astept SALE
    In Ro Benvenutti e de mine! Si Bata
    Mai astept poze cu pantofi si rochite :)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna!foarte interesant blog!you look great!te urmaresc si o sa-ti fiu aproape!thank's for comment.i am russian too.pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Harasov Modniza!cam atat stiu din rusa:))o zi faina!

    RăspundețiȘtergere