marți, 12 aprilie 2011

Başcheţii mei cei de toată ziua:))


Nu mă certaţi, deoarece am noutăţi...am auzit eu că sunt in mare vogă başcheţii(http://www.stilistele.info/2011/04/cum-asortezi-tenisii-de-panza.html), aşa că am dat o fugă prin oraş să-i testez pe propria-mi piele şi aşa este...au prins de minune! Acum nu vă faceţi probleme că trebuie neapărat să fie nu ştiu ce Converse Snickers Shoes, ai mei sunt China snickers :)) si tot au făcut ravagii...Important e să ştim cum să-i asortăm.Aşa că vă las să trageţi puţin cu ochiu numai dacă-mi spuneţi ce părere aveţi.

P.s Am avut parte şi de nişte intâmplări haioase de-a lungul Shootingului dar vi le povestesc la fiecare poză în parte.

Înainte de-a merge mai departe vreau să vă spun că nu am fotograf...încă!!! aşa că a trebuit să improvizez şi ghici ce mi-a venit in minte??? ahahaha, să pun aparatul foto pe o maşină care era in apropiere. Am făcut o poză, două iar la a treia a venit proprietarul,un moşulică. Eu să mă scuz, i-am spus că mai fac o poză şi gata..el săracu a înţeles că să-mi facă el mie poză..da cică nu vede...la care eu: păi tocmai de asta folosesc maşina...şi ia uitaţi ce-a ieşit..:))

                                                                   o capodopera


                                                         aici era o uşă în ton cu moda
Două dintre bijuteriile mele vintage, au aparţinut lui Makarios III (1960-1977) primul preşedinte al Ciprului

 orhidee singurică

Iar acum mai am încă o păţanie să vă povestesc...Plimbându-mă dau peste un magazin cu lucruşoare fff frumoase, intru şi incep să mă gândesc ce să-i spun vânzătorului să mă lase să pozez..La care el cică îţi fac eu poze...bun, abia aşteptam doar că prima poza a ieşit aşa...
la care eu...Sir ZHE SHOEZ are very important!!!!!aahahahhaha...aşa că a doua a ieşit aşa...
Măcar se vede unu...no comment!! A dacă vă interesează tabloul era hand made şi costa 230 euro iar vioara 20 euro...Bunnnn mergem mai departe.
Cercei Blanco
Sacou catifea Zara
Rochiţă Springfield
Ciorapi Zara
Tenişi de tenişi:)

Iar pentru final am pozat coculeţul meu Boho hippie..Dacă vreţi să vă inspiraţi găsiţi aici muza mea.

Ce îmi place atunci când merg în oraş să fac poze este că lumea tot timpu crede că eşti turist, şi cum eu nu vreau să le stric această plăcere de a-mi povesti despre ţara lor, scormonesc şi eu tot timpul câte o povestioară..ba că sunt în nu ştiu ce misiune,ba ca sunt de la nu ştiu ce ziar, etc..dar spun ca sunt din România!!! Doar că deja Nicosia e mică şi rişti să te reîntâlneşti cu persoana respectivă, dar sigur o să mă descurc:)) Asta a fost ziua mea superbă de azi.

Vă pupăcesc şi keep in touch de aici din Neverland of Fashion..
Smak!!

9 comentarii:

  1. Esti mortala, tare ma delectez citing blogul tau! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) M-ai facut sa rad in hohote :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Si poveste si moda si arhitectura si flori si istorie. Imi place.. Te puuuup

    RăspundețiȘtergere
  4. Corina, sunt mortali ciorapii, trebuie sa recunosc ca eu nu am curajul sa ma imbrac asa colorat........ciorapeii si articolele sport nu sunt printre favoritele mele dar imi place sa le vad la altii iar tu te pricepi foarte bine sa le combini!
    Ce dragut a fost vanzatorul acela.......aici ar fi neobisnuit sa intru intr-un magazin si sa fac poze (chiar daca prin absurd mi-ar da voie dar probabil ca nu, s-ar gandi ca sunt de la sanepid sau fisc :::)))

    RăspundețiȘtergere
  5. f tare excursia ta:)
    leonabianca

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte misto tinuta! imi plac la nebunie ciorapii!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pt comentarii...deci ciorapii au iesit invingatori!!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. coriiiiii, zuzo!!!!!
    am ras singura,nu imi vine sa cred ce finuta am!!!
    esti bestiala si spontana, imi e tare drag de tine!

    RăspundețiȘtergere
  9. cori am facut ravagii cu noua coafura azi la lucru,atata ca eu nu l-am tot prins in agrafe,doar prima data si apoi am tot tras de coada si a iesit ceva spectaculos...parca eram jackie kennedy:)))mersi de pont!!!te pup
    Bianca Leona

    RăspundețiȘtergere