joi, 21 aprilie 2011

Vi s-au rupt ciorapii????

Nicio problemă din punctul meu de vedere, al unei fashioniste convinse...cu atât mai bine cu cât voi avea o ţinută 100% originală:)) Mi s-a "tras" azi un fir înainte să ies pe uşă dar l-am rezolvat că l-am rupt şi pe celălat, dar asimetric:) Ce spuneţi?

iar cel rupt de mine

asta e soluţia mea...aşa că am ieşit mai veselă din casă:)

Pantofi CAFeNOIRE

Rochiţă Maria Cj

cum vi se pare?

Vă ţine?:)


 Jerseu Mango



Vă doresc să aveţi parte de un Paşte Fericit şi nimic să nu vă strice buna dispoziţie.
Cu drag şi un coş plin cu ouţe numai pentru voi:))

Corina:)

10 comentarii:

  1. Corina,mersi din suflet pentru urari.iti doresc si tie sarbatorifericite si tot binele dinlume!arati superb!ador,ador rochita ta!!pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cum arata ciorapei,ca nu se vede in foto...dar tu areti ffff bine,si cu rochita asta iti sta de minune...si eu am una asemanatoare,culoarea mai ales.....te pupic

    RăspundețiȘtergere
  3. ps....sa AVETI UN PASTE HAPY,asta e primul impreuna CASATORITI!!!vezi cum faci ouale!!!!!!cu siguranta inventezi tu ceva dragut!!!mari cheza

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti radioasa, cu sau fara ciorapi !!!
    Un Paste fericit draga Corina :)

    RăspundețiȘtergere
  5. iti vine foarte bine culoarea asta! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Haha interesanta solutie! Si foarte frumoase culori! Sarbatori fericite :)


    Fashezine

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru sprijin si urari..e bine sa fii in fashion world:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Kisses from Malta,where you have millionos of fans!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ooooo gracias y Feliz Pasqua para mis "Maltesen" tambien:))

    RăspundețiȘtergere
  10. mie îmi plac ciorapeii tăi !!! ;)

    RăspundețiȘtergere