joi, 7 aprilie 2011

Primul meu articol:)

Hello fashion addicted:)
Ca un inceput vreau sa va spun ca sunt foarte emotionata deoarece in sfarsit m-am decis sa creez un bloggg!Deocamdata nu stiu exact ce va cuprinde,adica lumea modei sigur, insa as vrea sa postez si retete culinare si cam ce se intampla in viata mea de zi cu zi si pot impartasi cu voi:) .....dar incetul cu incetul,nu?
Asa ca voi incepe prin a posta deocamdata poze cu tinutele mele, asta asa sa va inspire si pe voi cu ce sa va imbracati zi de zi, sa mai aflam ce se poarta si cum se poarta. Asa ca iata tinuta mea colorata de azi, nu stiu daca ati aflat dar se poarta culorile puternice...Deci iacata-ma:)


si inca una:)



Cerceii imi plac la nebunie,sunt vintage si au fost 1 euro:))
Deja am obosit,ne mai auzim:))))))papaaa

4 comentarii:

  1. Si eu vreau cercei...dupa cum vezi sunt ieftin de intretinut

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit in blogosfera!
    Pozele sunt superbe, tinuta se asorteaza cu ochii albastrii :) Iar parul - imi place mult cum l-ai prins, nu-mi spune ca l-ai aranjat singura asa de frumos.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Iasu(asta in greaca=salut)...deoarece multa lume m-a intrebat de coculetul meu o sa va indic si sursa,e ffff usor de facut.

    http://www.youtube.com/watch?v=pKVAphorQSA&feature=relmfu

    V-a iesit??????

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare usor. Astazi nu mai ies in oras, spal parul si-l usc liber asa ca voi incerca in alta zi.
    Arata foarte bine!!!

    RăspundețiȘtergere